inget internet!

Halloj!
Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag inte har haft något internet..
Det har väl inte hänt så mycket på hästfronten, mer än att jag har ridit lite mer på hackamoret vilket fungerar kanon.
I torsdags var det hoppning på specialen och det gick grymt bra! Cardinal letade hinder och var riktigt taggad, otroligt kul!
tror att det låg på 16,5 mellan hindren - fyra galoppsprång, alltså lite kortare än vad det ska vara på tävling.
I lördags red jag en fyraåring som står i stallet.
det gick riktigt bra och han skötte sig jätte bra. Dock så är jag inte så van vid att endast rida med vikt, säte och röst, utan vill gärna bredda handen något, ta lite ledande tygeltag och svänga för ytterhjälper, men på han fungerade det inte. Ska kanske rida han nån gång ibland och tror jag kommer lära mig riktigt mycket!
haha en söt bild på Cardinal och Dior, ibland är min häst riktigt charmig!♥
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0