Dålig uppdatering och tråkigt inlägg utan bild

Onsdags:
Rossan galoppträning, hon älskar att få springa. :)

Tosdags:
Otte specialidrott, hon skötte sig fint. Men inte jag, nej men. Jag sitter och måttar eller så blir jag passiv.

Fredags:
Rossan och Goldie gick ett lätt pass på banan.
 
Lördags:
Jesper kom ut och jag red både Otte och Rossan för honom.
Otte gick kanon! Rossan var väl som vanligt fin.

Söndags:
Goldie, red jag ut i skogen. Bockig tjej :)
Mamma tog Otte och ja tog Rossan på en liten uteritt.

Måndags:
Rossan gick longering.
Otte banan. Hoppade några skutt över ett hinder.

Tisdags:
Promenad med Goldie.
Otte gick longering.
Rossan specialidrott som var helt ovärd, gick inte bra. Antingen var hon spänd eller så dog hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0